Death Knight
Świetny gracz
Dołączył: 15 Paź 2010 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Toruń Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:46, 24 Paź 2010 Temat postu: Medieval II Total War |
|
|
Wciśnij tyldę (~), aby wyświetlić konsolę. Wpisz następnie w jej ramach wybrane kody. Nazwy przedmiotów, osób, posiadłości etc. muszą zostać wprowadzone zgodnie z pisownią użytą w grze.
create_unit P Q R S T W - stwórz dowolną jednostkę (gdzie P to nazwa miasta/generała, Q to nazwa jednostki, R to liczba jednostek (1-5), S to poziom doświadczenia jednostki (1-9), T to poziom pancerza (1-3) a W to poziom uzbrojenia (1-3))
add_population Y X - większa populacja (gdzie Y to nazwa miasta a X to liczba populacji)
give_trait X Y Z* - generał otrzymuje określoną cechę (gdzie X to postać, Y to nazwa cechy a Z poziom cechy)
give_ancillary X Y Z* - generał otrzymuje określoną służbę (gdzie X to generał, Y służba a Z poziom służby)
process_cq X - automatyczna budowa w mieście (gdzie X to nazwa budowli)
add_money X - otrzymujesz wskazaną ilość gotówki (gdzie X to liczba od 1 do 40000)
toggle_fow - odkrywa całą mapę
auto_win - wygrywasz kampanię
auto_win ATTACKER/DEFENDER - następną bitwę wygrywa atakujący/obrońca
rogan - tworzy Elephant Artillery (przy zaznaczonym mieście/generale)
vindaloo - tworzy Elephant Rocketeer
madras - tworzy Elephants
istanbul - tworzy Mercenary Monster Bombard
george - tworzy Mercenary Monster Ribault
houston - tworzy Mercenary Rocket Launcher
* - służba/cecha musi być podana po angielsku
Post został pochwalony 0 razy
|
|